Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


sims 2 kódok

2008.04.05

Simek 2 csaló kód

Misc. kódok
Kényszerítsd CTRL + SHIFT + C-ot, hogy férjen hozzá a csalóablakhoz, azután lépjen be a következőbe:
Csaló Hatás
boolprop* lotTerrainLighting* (igaz/hamis) Nekilát hamis és sok nem fog rágyújtani mikor kihangsúlyozott környékben
boolprop* displayNeighborhoodRoadsWithModel* (igaz/hamis) Nekilát hamis környékről eltávolítani hidakat.
boolprop* displayLotImposters* (igaz/hamis) Nekilát hamis környékről távolít el házi grafikákat
boolprop* displayNeighborhoodWater* (igaz/hamis) Nekilát hamis környékről eltávolítani vizet
boolprop* displayNeighborhoodFlora* (igaz/hamis) Nekilát hamis fákat távolít el/gyárak környékről
boolprop* displayNeighborhoodRoads* (igaz/hamis) Nekilát hamis környékről eltávolítani utakat
boolprop* displayNeighborhoodProps* (igaz/hamis) Nekilát hamis környékről eltávolítani kellékeket mint sziklák és tornyok
boolprop* lotWater* (igaz/hamis) Nekilát hamis kiköltözni vizet távolít el (tavak) sokból
boolprop* lotTerrainPaints* (igaz/hamis) Nekilát hamis floorpaintinget* eltávolítani sok
boolprop* carsCompact* (igaz/hamis) Egyenesen nekilát és autóknak lesz több részlet a környékben
boolprop* lotInfoAdvancedMode* (igaz/hamis) Bemutatóba lát neki egyenesen sok információ
boolprop* objectShadows* (igaz/hamis) Nekilát hamis kiköltözni házon kívül távolít el árnyékokat tárgyakon
boolProp* guob* (True/False) Nekilát hamis házban eltávolítani árnyékokat a tárgyakon
boolProp* simShadows* (igaz/hamis) Pecek árnyékok/ Simeknek
boolprop* ShowLotPackageFilename (igaz/hamis) Környékben, bemutatókban a ház fájlneve mikor sok kihangsúlyozzák
boolprop* renderSelectedSimLevel* (igaz/hamis) Egyenesen nekilát és a falak kiválasztott Simtől távol már nem fognak vágni
boolProp* displayPaths* (igaz/hamis) Egyenesen nekilát hogy lássa azt az útvonalat, ahol a kiválasztott Sim sétál
boolprop* locktilesok* (True/False) Nekilát hamis kint padlócsempéket helyezni sok
boolprop* displayLookAtBoxes* (igaz/hamis) Egyenesen nekilát és a blokkok Sim arcokon és olyan részeken, ahol a Simek néznek, jelennek meg
boolprop* allObjectLightsOn* (igaz/hamis) Egyenesen nekilát hogy helyette folytonosan tárgyakra gyújtson rá, csak mikor használt
vsync* (/) játékelőadást növel de grafikákat csökkent
moveobjectsek* (/) tárgyakat mozgat és töröl téged tudna nem azelőtt
kaching* 1000-et kap készpénz
segít -minden a lista csal
autopatch* (/) megengedi neked, hogy tudd, hogy van-e egy folt
kijárat csaló ablakot zár be
terjedj ki csaló ablakot húz össze vagy kiterjeszti őt
slowmotion* Lassított mozgásba teszi a játékot. Beír bármilyen számot az 0 8-on keresztül (0=fastest és 8=slowest)
StretchSkeleton nagyobbá vagy kisebbé teszi a Simjeidet
boolprop* constrainFloorElevation* hamis Megengedi neked, hogy megváltoztasd a padlócsempék emelkedettségét.
boolprop* constrainFloorElevation* igaz Megbénítja a képességet, hogy megváltoztassák a padlócsempék emelkedettségét.
öregedés kanyar az öregedésen
öregedés kanyar öregedés mellett
motherlode* 50,000 simoleans*
faceBlendLimits* (/) elzár arci ugrándozó korlátozásokat. Ez megakadályozza azokat a normális javításokat, amiket a játék nagyon különböző arci szerkezetekkel fog készíteni két szülőnek.
boolProp* snapObjectsToGrid* igaz/hamis Tárgyakat tudsz tenni a rácshálón kívülre.
intProp* maxNumOfVisitingSims* 8 Meg tudsz hívni több embert a pártjaidra.
tisztulj ki Tisztít minden csalókódot a képernyőn, de a kódok még mindig hatályban vannak.
social_debug Azt tudod mondani annak, milyen társadalmi reakció azelőtt történni fog, hogy teszed azt
RoofSlopeAngle (15-75) Megváltoztatja egy tető lejtő szögét
boolProp* testingcheatsenabled* igaz/hamis ha egyenesen nekilát minden másik csaló dolgozik.
familyfundsok* (Family vezetékneve) XXXX Alots a pénz bármilyen összege, amit vágyakozol bármilyen Sim családnak, (kiköltözik zárójel a család vezetéknevében és felvált a XXXX bármilyen összeggel, amit akarsz, van)
A környék csak csal
Hoz fent csalóablak sürgető Ctrl + Shift + C által
Csaló Hatás
deleteAllCharacters* Csak környékbeli nézetnél, levált minden Simet a környékről.
TerrainType (sivatag/mérsékelt) Csak környékbeli nézetben levő használatért, peckek a két tereptípus között.
Több kód
Kényszerítsd Ctrl + Shift + C-ot, hogy férjen hozzá a konzolhoz.

Néhány csaló igényel téged belép a Postprocessingbe csal.

Csaló Hatás
slowMotion* # Gyártmány beállítottad a játéksebességet. (# = 0-8, 0 van normális)
boolProp* enablePostProcessing* igaz Utófeldolgozást nyit ki.
boolProp* enablePostProcessing* hamis Elzár utófeldolgozást.
virág rgb* # Börleszk visszapergetésfolt 1.0-ig okozza (# = 0.0) (utófeldolgozást igényel)
címke # # # Homályos darabok a képernyő élénél. (# = 0.0 1.0-ig) (utófeldolgozást igényel)
filmGrain* # Szemcséssé teszi a képernyőt. (# = 0.0 1.0-ig) (utófeldolgozást igényel)
letterBox* # Hozzáad egy postaládahatást a nézethez. (# = 0.0 0.4-ig) (utófeldolgozást igényel)
Másik paraméterek
Add hozzá ezeket a parancsikon paramétereihez másik segítőkész dolgokért. Néhánynak kódpárjai vannak.
Csaló Hatás
-w Ablakos mód
-r[width]x[height] Kezdés kívánt határozattal (pixelekben).
-ünnepelt Teljes képernyős mód
-nosound Hangot bénít meg

 

 

 

 

 

A mappában található képek előnézete sims 2

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

qqqqqqqqqq

(qqqqqqqqqq, 2008.09.06 15:16)

nah ja. tök szaros az egész. semmi újdonság nincs. csak mindenhol ugyanaz a nóta
Pffff...

gigsymano@freemail.hu

(één, 2008.09.06 15:13)

gagyi ez az egész oldal...mindenhol ugyanaz...chh

xxxxxxxxx

(kacsa, 2008.09.04 19:04)

nem is jóh :S

csokepal@freemail.hu

(xxx, 2008.08.04 17:03)

szar


« előző

1 | 2 | 3